Opis Klanu
Głównym pomieszczeniem klanu jest
Sala Odpraw - to w niej pojawisz się po recallu. Z Sali Odpraw możesz przejść bezpośrednio do kata w Midgaardzie. W Sali Odpraw stoi
komora hibernacyjna - usiądź w niej żeby szybciej uleczyć rany i odzyskać siły magiczne.
Sala Relaksu - różowo oświetlone pomieszczenie zajmowane przez wylegującą się na wielkim łożu z baldachimem
klanową kapłankę-nauczycielkę. Odwiedź ją jeśli chcesz wyleczyć swoje rany lub poznać nowe umiejętności. Kapłanka potrafi także zneutralizować działające na ciebie czary oślepienia, przekleństwa i trucizny. W pobliżu łoża kapłanki stoi fontanna - niewyczerpane źródło czystej wody.
Atrium - wypełniona egzotyczną roślinnościa komnata w której odetchniesz świeżym powietrzem i poczytasz notki wiszące na stojącej tu
tablicy notek.
Sala treningowa - specjalne pomieszczenie służące do treningów sparingowych. Możesz tu spróbować swoich sił z innym członkiem klanu nie obawiając się wszystkich konsekwencji wiążących się z walką w zwykłych warunkach.
Zbrojownia - komnata do przechowywania ekwipunku, zwoi, napojów, ródżek i wszelkiego sprzętu zdobywanego w czasie wojaży. Ekwipunek pogrupowany jest w kilkunastu kufrach ułatwiających jego sortowanie i przeglądanie. W zbrojowni możesz przechowywać swój własny kufer. Wszystkie przedmioty mają swoją wytrzymałość - używane, prędzej czy póniej, uszkadzają się - z pomocą przyjdzie ci tu
klanowy kowal oferujący swoje usługi w sali na pónoc od zbrojowni.
Zdobywając doświadczenie w trakcie wędrówek po świecie Cygnusa będziesz poznawał nowe umiejętności i zaklęcia - podstawowych wiadomości o nich dowiesz się od klanowej kapłanki, w wytrenowaniu ich do jak najwyższego poziomu może pomóc ci nasz
klanowy trener.